Tilausehdot

Ostaminen ja tilaaminen

Verkkokaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta se helpottaa ja nopeuttaa tilausten käsittelyä.

Verkkokaupan tuotteet ovat varastotavaraa, ellei toisin mainita. Mikäli jokin tuote on tilapäisesti myyty loppuun, ilmoitamme asiasta ja tuote toimitetaan heti uuden erän valmistuttua. Toimitamme tilauksia toistaiseksi ainoastaan Suomen alueelle.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä, hinnat sisältävät arvonlisäveron. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Käytössämme on Klarna Checkout maksupalvelu. Voit valita laskun, osamaksun (Klarna tili) tai korttimaksun, mikäli maksu- tai luottokortti on yhdistetty Visa, Mastercard/Eurocard, American Express, Electron tai Maestro -palveluihin. Tutustu Klarnan käyttöehtoihin. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Matkahuollon Lähellä-paketti -palvelua sekä Kotijakelua. Lähellä-paketissa lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen matkapuhelimeesi tai kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Kotijakelussa Matkahuolto on yhteydessä sinuun sopivan toimitusajan sopimiseksi.

Toimituskulut

Maksamme kaikki postituskulut yli 100 euron tilauksista. (Poikkeuksena erikoiskampanjat, joissa postikulut kerrottu kampanjakohtaisesti.)  Alle 100 euron tilauksiin lisäämme postitus- ja käsittelykulut. Kulujen suuruuden voi ennen tilausta tarkistaa ostoskori-sivulta.

Toimitusaika

Tilaukset käsitellään päivittäin, toimitusaika Lähellä-paketilla vaihtelee 2-5 päivään, Kotijakelulla 1-3 päivään, kuljetuksista riippuen. Ruuhka-aikoina (esim. joulun alla) lähetys saattaa viipyä matkalla pidempään. Poikkeuksen saattaa aiheuttaa myös usean arkipyhän sattuminen molemmin puolin viikonloppua.

Palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Meidät tavoitat sähköpostilla info@frescon.fi tai puhelimella 03 22 55 126. Palautusta tehdessäsi, muista ilmoittaa tilausnumero.

Tuotteilla on kuluttajakaupassa 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Mikäli palautuksen syynä on virheellinen tai väärä tuote, on palautus ilmainen. Tilaaja vastaa palautuskustannuksista, jos tuotteet ovat virheettömiä ja tilauksen mukaisia.

Mikäli tilaaja haluaa perua tilauksen, mutta se on jo ehditty toimittaa, vastaa tilaaja palautuskustannuksista. Kuluista, jotka aiheutuvat noutamattomista toimituksista, perimme 20 euron maksun.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti, hyvästä pakkaamisesta huolimatta, kuljetuksen aikana voi sattua vahinko. Jos pakettisi on vahingoittunut kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus jo pakettia noutaessasi.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

  • sähköpostilla osoitteesta info@frescon.fi
  • puhelimella numerosta 03 22 55 126